EVN България обновява системата си за обработка на данни, поради което плащане на фактури и заявка на услуги няма да са възможни в два работни дни в края на месец май
12.5.2021
Периодът на обновление е избран да обхваща основно почивни дни, така че клиентите да могат да заплатят своите фактури в срок.
Обслужването на клиенти - лично, по телефон и имейл също ще бъде затруднено, като ще има възможност само за общи консултации и получаване на документи в офисите на компанията.
EVN България информира, че във връзка с техническо обновяване на системата за обработка на данни, в периода
от 20:00 ч. на 20 май (четвъртък) до 06:00 ч. на 26 май 2021 г. (сряда) няма да са възможни заплащания на фактури за консумирана енергия и заявка на услуги. Периодът на обновление е избран да обхваща основно почивни дни, за да се минимизира евентуално неудобство за клиентите.
Дейността на EVN офисите в посочения период ще бъде със силно ограничени функции като ще са възможни само общи консултации и получаване на вече заявени документи. Приемът на документи в офисите в тези дни няма да е възможен. В тази връзка съветваме клиентите да планират своите посещения в офиси така, че да не съвпаднат с упоменатия срок. В телефонния център клиентите ще могат да получават също само ограничена консултация и информация.
Предвид че периодът включва и почивни дни, то обновяването на системата няма да се отрази на изключванията поради неплащане, но в посочения период няма да са възможни плащания за електро- и топлоенергия към компанията нито на каси на „Български пощи“ ЕАД, нито по банков път или интернет.
Обновяването на билинг системата в EVN България ще позволи по-бърза обработка на информация и данни, което е част от развитието на дейностите за работа на свободния пазар на електроенергия.
ЕVN България
тел. 0700 1 7777 – за обща информация (от 08:00 до 17:00 ч., от понеделник до петък)
тел. 0700 1 0007 – при аварии (денонощно)
имейл:
[email protected]